Статті
- Деталі
- Перегляди: 502
Під назвою «Еразмус+» першого січня 2014 року стартувала нова програма Європейського Союзу для підвищення навичок та працездатності у сфері освіти, підготовки, молоді та спорту. У період 2014-2020 рр. програма надала більше ніж 4 мільйонам європейців можливість навчатися, здобувати професійну підготовку, отримати досвід роботи чи стати волонтером за кордоном. У сфері навчання та професійної підготовки ініціатива програми «Еразмус+» є відомою завдяки можливостям, які вона надає студентам для навчання за кордоном, а також тим можливостям, які вона надає для працівників вищих навчальних закладів. На витрати, пов’язані з програмою, виділено 14, 7 млрд євро(!).
Програма «Еразмус+» об’єднує в собі освітню програму ЄС з безперервного навчання, програму ЄС “Молодь у дії” (Youth in Action), а також п’ять попередніх програм у сфері вищої освіти для країн, що не входять у Європейський Союз (Erasmus Mundus, Tempus, Alfa, Edulink та програма співпраці з розвиненими країнами) в одну загальну програму. Так як програма «Еразмус+» побудована на основі попередніх програм, в ній були застосовані найуспішніші аспекти та перевірені концепції своїх попередників. Разом з тим програма наразі інтегрує фінансування у сфері спорту.
«Еразмус+» активізує діяльність у сферах освіти, молоді та спорту за трьома різними напрямами:
Навчальна мобільність для осіб з усіх сфер загальної та професійної освіти |
|
Ключовий напрям 2 |
Стратегічне партнерство із науковими товариствами |
Ключовий напрям 3 Підтримка реформ |
Підтримка порядку денного з модернізації вищої освіти в усіх сферах загальної та професійної освіти, розвиток і запровадження визнаних інструментів прозорості ЄС; Створення мережі експертів з реформування вищої освіти, а також підтримка діалогу щодо освітньої політики. |
Метою програми «Еразмус+» для Вищої освіти є модернізування та покращення освіти у вищих навчальних закладах Європи і решти світу. Вона надає можливість студентам та персоналу розвинути навички та покращити кар’єрні перспективи.
Відділ академічної мобільності КПІ ім. Ігоря Сікорського
Переваги участі у програмі обміну «Еразмус+»:
- освітня – можливість порівняти якість навчання, методи викладання та освітні методики, а також роботу вищих навчальних закладів за кордоном.
- лінгвістична – шанс вільно оволодіти іноземною мовою та термінологією, характерною для певної галузі знань;
- культурна – знайомство з культурою країни, способом життя її мешканців та студентським життям;
- життєвий досвід – перспектива стати незалежним та розвивати вміння протистояти непередбаченим ситуаціям.
Участь у студентській мобільності може стати безцінним досвідом, адже студентів заохочують прийняти виклик та скористатися можливістю яку надає їм Європейський Союз – навчатись за кордоном.
Наразі в КПІ ім. Ігоря Сікорського діють проекти кредитної мобільності більше ніж з 50 університетами-партнерами за програмою «Еразмус+». Серед вишів-партнерів, за програмою кредитної мобільності, є такі відомі університети як Вроцлавський університет технологій (Польща); Університет Гранади (Іспанія); Політехнічний університет Валенсії (Іспанія); Католицький університет Льовена (Бельгія); Університет Лотарингії (Франція); Міланська Політехніка (Італія); Єнський університет імені Фрідріха Шиллера (Німеччина); Близькосхідний технічний університет (Туреччина) та багато інших.
Еразмус+ програма з Vytautas Magnus University, Lithuania
Академічна мобільність викладачів ФБТ:
-
Університет Лотарингії (Франція) - доцент Шибецький В.Ю, доцент Костик С.І.
- Політехнічний інститут Сетубалу (Португалія) - старший викладач Калініна М.Ф.
Академічна мобільність магістрів ОНП «Біотехнології»
- Рижкова Т.С., гр. БТ-01 мн, Технічний університет Дрездена, м. Дрезден, ФРН, 2021-2022 н.р., 2022-2023 н.р.
- Гнатюк М.О., гр. БТ-01 мн, Технічний університет Дрездена, м. Дрезден, ФРН, 2020-2021 н.р.
- Ємельяновський М.І., гр. БМ-81 мн, Технічний університет Мюнхена, м. Мюнхен, ФРН, 2018-2019, 2019-2020 н.р.
- Лучко Р.А, гр. БМ-91, Університет Париж-Сакле, м. Сакле, Французька Республіка, 2019-2020 н.р.
- Красько А.М. гр. БМ-61мн, Університет Тохоку, м. Сендай, Японія, 2017-2018 н.р.
- Молочко М.В., гр. БТ-51мн, Інститут молекулярної фізіології рослин імені Макса Планка, м. Потсдам, ФРН, 2016-2017 н.р.
- Гуцол О.В., гр. БТ-51 мн, Університет Гронінгену, Королівство Нідерланди, 2016-2017 н.р.
- Березін О.Б., гр. БМ-61м, Технічний університет Дрездена, м. Дрезден, ФРН, 2017-2018 н.р.